19 квітня 2019 р.

Стратегії розв’язання конфліктних ситуацій в освітньому процесі

   19 квітня 2019 року на базі відділу освіти Тростянецької райдержадміністрації відбулося засідання районного методичного об’єднання працівників психологічної служби на тему: «Стратегії розв’язання конфліктних ситуацій в освітньому процесі».
Роботу методичного об’єднання розпочала методист з психологічної служби Прокопенко О.С., яка ознайомила присутніх з результатами моніторингу впровадження освітнього тренінгу «Базові навички медіатора служби порозуміння закладу освіти» . Даним моніторингом в районі було охоплено 373 учні 7-10 класів із 10 шкіл району ((Будянська СЗШ І-ІІІ ст., Демківська СЗШ І-ІІ ст., Капустянська СЗШ І-ІІІ ст., Летківська СЗШ І-ІІІ ст., Новоободівська СЗШ І-ІІІ ст., Ободівська СЗШ І-ІІ ст., Ободівська СЗШ І-ІІІ ст., Олександрівська СЗШ І-ІІІ ст., Савинецька СЗШ І-ІІІ ст., Цибулівська СЗШ І-ІІІ ст.). За результатами моніторингу методистом було надано рекомендації для врахування в подальшій роботі фахівцями психологічної служби.
     Світова практика свідчить про те, що на сьогоднішній день медіація є однією з найбільш популярних форм врегулювання конфліктів, адже практично 90% усіх процедур медіації успішно завершуються для конфліктуючих сторін. Тож під час засідання практичні психологи та соціальні педагоги ознайомилися з досвідом впровадження медіації в Цибулівській СЗШ І-ІІІ ст. А соціальний педагог Олександрівської СЗШ І-ІІІ ст. Бурмій С.С., поділилася з колегами приємними враженнями, які отримала під час навчального семінару «Базові навички медіатора в навчальному закладі. Забезпечення участі жінок і дітей у вирішенні конфліктів та миробудуванні».
  У продовженні методист Прокопенко О.С., провела з працівниками психологічної служби ділову гру «Конфлікти: розв’язання та профілактика». Під час гри учасники пригадали теоретичні засади конфліктології, оцінювали власну поведінку в конфліктній ситуації, визначали конструктивні та деструктивні функції конфлікту, практично вправлялися у вирішенні конфліктних ситуацій в системі «учитель-учень», «учитель-батьки», «учень-учень», відпрацьовували навички відмови співрозмовнику. Не обійшлося і без релаксу… Для цього методист запропонувала музично-релаксаційну вправу «Подорож лісом». Позитивному завершенню гри сприяла вправа «Добрі слова», під час якої фахівці обмінялися компліментами.








Немає коментарів:

Дописати коментар